Ny mad og nyt køkken

Sommeren er mest kendt for grillmad og sol, ikke? Men vi har ikke haft så meget tid til nogen af delene… Så jeg har alligevel fundet mig selv i køkkenet det meste af tiden, når der skulle laves mad. Øv! Men her på det sidste har jeg også virkelig indset, at hvis ens køkken er i tiptop stand, har man det meget bedre. Mad er en SÅ stor faktor i rigtig mange menneskers hverdag, og det kan altså godt diktere, hvordan vi har det. Så med kitchentime Danmark har jeg faktisk fået opgraderet meget af mit køkken, hvis man kan sige det sådan… Jeg tænker, at hvis det, der kommer ind i kroppen, er godt lavet med gode produkter og råvarer, tilberedt med virkelig gode maskiner, så kan det ikke gå meget galt, vel?! Man skal behandle kroppen godt 🙂 Jeg prøvede at være vegetar i et par uger, og det var… Interessant. Man finder meget kreative opskrifter! Men jeg tror nu ikke, det holder. Jeg kunne meget godt lide denne her opskrift på vegetarisk mexikansk mad, men… Den er nu meget god med kød også 😉

vegetar

Billede fra http://cookieandkate.com/.

Leave a Reply

