Kærlighed igen..undskyld

Desværre ikke så idyllisk som her.Jeg kommer til at lave et nyt indlæg om kærlighed – valentinsdag nærmer sig jo! Og her kommer den på en lidt alternativ måde.

Når du bor i provinsen, så er det næsten også ensbetydende med at du skal have en bil – bus forbindelserne er bare ikke så gode herude. Desværre har min lille bil nogle problemer den kæmper med, hvilket har betydet, at jeg har skullet være en smule kreativ for at fikse problemerne. For for at være helt ærlig, så er det ikke min bil jeg har lyst til at bruge flest penge eller tid på. Heldigvis fandt jeg en løsning, som jeg tror alle kvinder kan finde ud af – den indeholder nemlig webshopping. På www.skruvat.dk kan man nemlig finde alle de reservedele din bil kan have brug for. 

Problemerne med min bil resultererede i at jeg efterlyste en date, som kunne fikse min bil og jeg ville så kvittere med en god middag. Det endte med at blive en alletiders løsning og jeg fik en date, en fikset bil og en yderst hyggelig aften!

Leave a Reply

