Julen er kærlighedens tid

To måneder til valentinsdag og jeg glæder mig allerede en smule. Samtidig så siger man at julen er hjerternes fest, hvilket jeg i høj grad udnytter. Ikke mindst med filmen over alle film her i juletiden. Jeg skriver selvfølgelig om Love Actually – julefilmen over alle julefilm!

We're here!Filmen indeholder så mange unikke historier, der formår at ramme en på så mange forskellige måder. Selvom jeg har set filmen siden den kom ud i 2003 utallige gange (så mange at jeg ikke længere har tal på dem), så griner jeg stadig af de åh så engelske jokes. Jeg græder af den ulykkelige kærlighed der opstår. Og jeg venter yderst på sædet til scenen her med Hugh Grant – det er altså et af mine højdepunkter i filmen. Generelt er filmen fyldt med højdepunkter, for gamle og unge – hvilket også gør at filmen bliver ved med at være god (også fordi der er så mange fantastiske skuespillere medvirkende!)
Filmen bliver også det mere hyggelig af et varmt glas glögg og stearinlys og juledekorationerne.

Hvilke film nyder i julen med? Har i også jeres faste juletraditioner?

Leave a Reply

