Min svaghed…

….er lækre biler. Det ved alle, der kender mig 😀 Derfor var det også pænt udspekuleret, at min veninde og hendes kæreste i går kom forbi i deres nye firmabil (de ejer en webshop sammen). For det var ikke bare an plain Toyota eller en kedelig Peugeot… det var en AUDI!!!! En top lækker, sexet og smuk Audi. De  havde erhvervet sig den gennem leasing... super smart, siger JEG bare! Måske skulle jeg også starte  et firma af en art, så  jeg kan få en firmabil? 😀

Ej.  Jeg er nok nødt til at indrømme over for mig selv, at det med handel simpelthen ikke er mig! Jeg er så dårlig til det! Jeg har engang… 1 gang(!) …været med på en bod ved et loppemarked. Og det faldt totalt til jorden af den simple årsag,  at jeg synes det var så synd for folk, når de skulle betale for tingene! Jeg ville næsten hellere bare forære dem det… Ikke så fedt grundlag at starte en webshop på 😀

audi

 

Leave a comment